Przedstaw swoją markę z jak najlepszej strony – budowa obrazu firmy w Internecie
Dwie ścieżki o które musisz zadbać by twoja firma była doceniana przez klientów
Pozytywny wizerunek jest jednym z filarów, na których opiera się firma. Współcześnie marketing przekształcił się na działania ukierunkowane przede wszystkim na klienta. Coraz częściej słyszy się bowiem o bezpośrednim wpływie odbiorcy na pozycję firmy, dlatego też tworząc strategię marketingową warto brać pod uwagę wszystkie aspekty, które oddziałują na potencjalnych odbiorców. Na pierwszy plan powinno się wysunąć stronę internetową – w końcu to ona uznawana będzie jako miejsce interakcji na linii firma-klient. Musi być ona funkcjonalna i nie odbiegać estetyką od obecnie prezentowanych, nowoczesnych stron internetowych. Dzięki fachowemu połączeniu doskonałej optymalizacji pod kątem technicznym, treściowym i graficznym, mamy realne szanse na zwiększenie swojej widoczności w wyszukiwarce Google. W tym celu prawdziwym strzałem w dziesiątkę jest wdrożenie działań takich jak pozycjonowanie stron internetowych lub skorzystanie z kampanii Google Ads. Obecnie są to dwie najskuteczniejsze metody na zwiększenie przychodów firmy obecnej w sieci. Nie zapomnijmy w tym wszystkim o dwóch ścieżkach wspomnianych w nagłówku. Szczególną uwagę zwrócili na nie specjaliści z AFTERWEB. W artykułach publikowanych na ich stronie internetowej można spotkać się ze szczegółowym wyjaśnieniem czynników wpływających na wizerunek firmy w Internecie.
„Czynniki mające wpływ na wizerunek firmy w Internecie dzieli się na psychologiczne i rynkowe. Pierwsze pozwalają zwrócić uwagę na zagadnienia w kwestii świadomości firmy w sieci, pozytywnych skojarzeń związanych z daną marką oraz lojalności odbiorców wobec firmy. Czynniki rynkowe obejmują zaś szeroko pojęty marketing w sieci – plany związane z rozwojem firmy, jej pozycję na tle konkurencji czy ukształtowanie rynku w danym momencie. Ważne jest, by w obu przypadkach zachowywać balans. Świadome budowanie wizerunku firmy jest niczym złoty strzał oddany w sam środek tarczy. Efekt? Stale przybywający klienci.”
źródło: https://afterweb.pl/pozycjonowanie-stron/
Marketing wzbogacony o wartościowy content
Kolejnym filarem doskonałej reklamy jest dobrze przeprowadzony marketing treści. Słowa odgrywają znaczącą rolę w każdym działaniu mającym na celu zwrócenie uwagi odbiorców na dane zagadnienie, produkt czy usługę. Content marketing to nowoczesna strategia, która wzmacnia rozpoznawalność marki w sieci. Każdy z nas zapewne choć raz zetknął się z treścią, która na myśl od razu przywiodła skojarzenie z daną firmą lub produktem. Marketing treści ma za zadanie zaangażowanie użytkowników w interakcję oraz zostanie w ich pamięci na dłużej. Zawsze chętniej wracamy na strony o ciekawych treściach, a także polecamy je innym – wysyłanie linków, opisywanie firmy na blogu, pozytywne rekomendacje… to wszystko może być w zasięgu ręki, jeżeli postawi się na umiejętnie przeprowadzony content.